Stowarzyszenie Sympatyków Piłki Siatkowej serdecznie zaprasza zespoły do udzialu w rozgrywkach Tarnowskiej Amatorskiej Ligi Siatkówki w sezonie 2018/2019. Poniżej przedstawiamy istotne informacje dotyczące zgłoszeń.
Informacje:
- Organizator: Stowarzyszenie Sympatyków Piłki Siatkowej z siedzibą w Tarnowie
- Rozpoczęcie rozgrywek: październik 2018
- Zakończenie rozgrywek: kwiecień 2019.
- System gier: Rozgrywki „każdy z każdym” (tabela Bergera) – mecze (1. Runda) i rewanże (2.Runda).
- Przebieg meczów: do trzech wygranych setów, do 25 punktów w secie (w tie-breaku do 15).
- Liczba miejsc: Rozrywki będą liczyć 6 zespołów – 5 zgłoszonych zespołów oraz drużyna wystawiona przez Organizatora Rozgrywek.
- Maksymalna liczba zawodników w drużynie: 14 osób.
- Wpisowe do rozgrywek: Wpisowe można opłacić za cały sezon z góry, lub za dwie rundy osobno: 600 zł – za cały sezon. 350 zł – za jedną rundę.
- Kontakt:
Facebook: facebook.com/talsvolley
WWW: www.ssps.pl
E-mail: prura@ssps.plTel. 665195871
Przebieg rejestracji drużyn:
- Otwarcie rejestracji: 23.07.2018 15:00 (zgłoszenia przed terminem nie będą brane pod uwagę)
- Zgłoszenia należy dokonać drogą mailową na adres prura@ssps.pl. Zgłoszenie musi zawierać: nazwę drużyny, imię i nazwisko kierownika drużyny oraz numer telefonu kontaktowego. Po zaakceptowaniu zgłoszenia przez Organizatora drużyna otrzymuje potwierdzenie rejestracji oraz rezerwację miejsca w rozgrywkach na 5 dni kalendarzowych.
- Weryfikacja zgłoszeń przez Organizatora odbywa się zgodnie z kolejnością ich wpływu.
- Wpłata wpisowego według ustalonego przez drużynę wariantu (cały sezon z góry lub za jedną rundę) gotówką w siedzibie Stowarzyszenia (po wcześniejszym ustaleniu terminu) lub przelewem (po dokonaniu przelewu należy przesłać potwierdzenie na e-mail prura.ssps.pl) na rachunek bankowy Stowarzyszenia musi być dokonana w terminie 5 dni kalendarzowych od daty potwierdzenia rejestracji.
- Opłacenie wpisowego (decyduje data dokonania płatności) jest równoznaczne z prawem udziału w rozgrywkach. Brak opłacenia wpisowego w terminie 5 dni kalendarzowych oznacza anulowanie potwierdzenia rejestracji drużyny do rozgrywek.
- Drużyny mogą być zgłaszane ponad przyjęty przez Organizatora limit (sześć zespołów), jednak w przypadku akceptacji zgłoszenia przez Organizatora otrzymują potwierdzenie rejestracji na liście rezerwowej. Jeżeli drużyna, która otrzymała wcześniej potwierdzenie rejestracji nie opłaci wpisowego w terminie 5 dni kalendarzowych od daty potwierdzenia rejestracji, jej miejsce zajmuje kolejna zgłoszona drużyna która otrzymuje potwierdzenie rejestracji i otrzymuje 5 dni kalendarzowych na dokonanie wpłaty wpisowego w celu uzyskania prawa udziału w rozgrywkach.
- Drużyna, która posiada prawo udziału w rozgrywkach i wycofa się lub nie przystąpi do rozgrywek przed rozpoczęciem pierwszego spotkania traci prawo udziału w rozgrywkach, a jej miejsce zajmuje drużyna posiadająca potwierdzenie rejestracji na liście rezerwowej, która otrzymuje od Organizatora potwierdzenie rejestracji oraz określony czas na dokonanie wpłaty wpisowego celem otrzymania prawa udziału w rozgrywkach.
- Jeżeli za drużynę, która utraciła prawo udziału w rozgrywkach przystąpi do rozgrywek inna drużyna, i uzyska ona prawo udziału w rozgrywkach, opłata
wpisowa drużyny, która utraciła prawo udziału w rozgrywkach jest zwracana w całości.